Льюіс Майлстоун

Два «Оскари», поки найкращий «На Західному фронті без змін», перші «Одинадцять друзів Оушена»… – це все про “кишинівського одесита” 🙂 Лейба Мільштейна (Льюіс Майлстоун). Геніальний для свого часу режисер, але непроста особистість:

  1. Народився 1895 року в єврейській сім’ї в Кишиневі. Був третьою дитиною текстильного мануфактурника (у сім’ї було 6 дітей). Ім’я при народженні – Лейб Мільштейн.
  2. Ріс в Одесі. Навчався у Бельгії й Німеччині, де вивчав інженерію.
  3. Вільно спілкувався російською і німецькою мовами. Дуже любив читати.
  4. Ще з ранніх років пробував себе в театрі, правда у масовці.
  5. У 1913 чи 1914 році відправився до США з 6-ма доларами в кишені.
  6. До 1917 року працював на різноманітних тимчасових роботах, як от посудомийника чи асистента фотографа.
  7. У 1917 році записався до сигнальної служби військових сил США, де навчився робити короткометражні фільми для солдат.
  8. В час Першої світової війни служив у Франції. Після війни отримав американське громадянство.
  9. Роботу в Голівуді розпочав з помічника монтажера при режисері Уільямі Сайтері. Саме в проектах останнього працював редактором, асистентом режисера, сценаристом на початку 20-х років ХХ ст.
  10. Перший фільм зняв у 1925 році, а вже через чотири роки отримав премію «Оскар» за кращу комедійну режисуру (фільм «Два арабські лицарі»).
  11. У 1930 році отримав другий «Оскар». Цього разу за найкращу картину року (фільм «На Західному фронті без змін»).

    Оскароносні фільми режисера.
  12. Коли продюсер фільму «На Західному фронті без змін» побажав «happy ending» для картини, Майлстоун відповів: «Одержав твоє побажання «щасливого кінця». Ми дозволимо німцям виграти!» 🙂
  13. Протягом 1946-1954 рр. працював переважно у Франції й Італії, через розслідування його антиамериканської діяльності.
  14. Льюіс Майлстоун відзначився нововведеннями у кінематографі: камери закріплював на дерев’яні треки, через що фільми виходили більш реалістичними й рухливішими; використовував миттєві діалоги; знімаючи воєнні сцени, замість банального воєнного полотна, подавав закадровий музичний лейтмотив в перемішку з думками й монологами окремих солдат.
  15. Мав важкий характер: розповідають про його непорозуміння через договір чи художні моменти з Говардом Х’юзом, братами Ворнерами й керівництвом студій. Він ніколи не укладав довготривалий контракт, проте завжди був забезпеченим роботою, працюючи для більшості головних студій.
  16. Загалом є режисером 52 картин. На Алеї Слави в Голівуді розміщена його зірка.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *